Bosch SMV90E30NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV90E30NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Jansen 23-07-2020

Valt achteraf tegen

Geschreven voor: Bosch SMV90E30NL

5 jaar geleden gekocht. In eerste instantie een goede vaatwasser. Hij wast goed en droogt goed. En beetje lawaaierig vooral l de pomp echter vinden wij het niet storend. Na 2 1/2 jaar begon de machine kuren te krijgen. Hij wanneer deze begon met zijn programma dan naar 10 minuten begon hij te piepen als dat hij klaar was. 2 x een monteur bij gehad, 3 x zelf kunnen oplossen (achter elkaar proberen te starten en dan ging hij weer) maar nu na de zesde keer geven we het op en tijd voor een nieuwe.

Pluspunten

• Wast goed
  • Droogt for

Minpunten

• Lawaaierig
  • Bovenstaande problemen

groningen 06-07-2020

duidelijke toetspaneel diverseprogramma's

Geschreven voor: Bosch SMV90E30NL

Over dit product zijn we erg tevreden want de prijs kwaliteit verhouding vinden wij goed. Het apparaat is makkelijk te bedienen. Ook de bespaartoets voor een kleine of niet te vieze vaat is erg fijn.
Het apparaat heeft geen 10 gekregen omdat het toch wel geluid heeft maar dit is ons verteld anders kwamen we in het duurdere segment. Het geluid stoort ons niet.

Pluspunten

• de vaat is goed schoon
  • bespaartoets

Minpunten

• klein beetje geluid

Verina 28-01-2017

Top vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90E30NL

Is echt een aanrader stil en makkelijk te installeren
Nadat de whirlpool het had begeven de keuze gemaakt voor een Bosch tot op heden geen spijt van

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig

Martijn 03-12-2016

Eerste indruk goed

Geschreven voor: Bosch SMV90E30NL

Deze vaatwasser gekocht zonder veel vooronderzoek. Doet het prima, Maakt wel iets meer herrie dan de oude whirlpool. Let op; bij correct was hij 100 euro goedkoper dan op kieskeurig uit de prijsvergelijk kwam, media markt ging er in mee.

Pluspunten

• Prijs
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Geluid
  • Geen installatie instructie voor inbouwen

Linda 09-11-2016

Makkelijk te plaatsen en erg stil

Geschreven voor: Bosch SMV90E30NL

Een goede vaatwasser erg stil en makkelijk met een lampje op de grond als hij bezig is.
Maak goed schoon een aanrader

ayse 29-06-2016

blij met de vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90E30NL

Onze nieuwe vaatwasser is super stil. Er kan veel in. Ik vind het vooral fijn dat je op de bovenste gedeelte veel kwijt kan. Ik ben er erg blij mee. Kind kan de afwas doen :-)

Familie van Vliet 09-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMV90E30NL

Erg zuinige vaatwasser door haar mogelijkheden m.b.t. programma's zoals ECO en halfvolle vaatwasser. Bovendien zijn de programmeerknoppen/bedieningsknoppen mooi weggewerkt door de deur te openen en zie je ze dus niet zitten wanneer de deur gesloten is.

Oude Lansink 11-08-2015
Geschreven voor: Bosch SMV90E30NL

Prima vaatwasser, maakt alleen wel veel kabaal tijdens het wassen maar aangezien wij altijd 's avond draaien is dat voor ons geen probleem.